Prowadzenie swojego sklepu online i dodatkowa sprzedaż na innych kanałach wiąże się z dużą logistyką oraz stałą kontrolą i monitoringiem zamówionych paczek, przesyłek kurierskich, stanów magazynowych. Stosując opcję pomocy proponowaną przez ErpBox, można wszystkie te etapy śledzić w sposób automatyczny, bez konieczności większej ingerencji pracowników firmy.
Możliwości zastosowania systemu ErpBox
Wdrażając automatyzację zastosowaną w ErpBox, można zarządzać swoim sklepem internetowym
w sposób łatwy i przejrzysty. Stosując to rozwiązanie klient po zakupie, automatycznie będzie otrzymywał wiadomości mailowe z potwierdzeniem zakupu oraz nadania przesyłki. Stany magazynowe e-sklepu i z innych kanałów będą aktualizowane na bieżąco, natomiast firma kurierska dostanie informacje o konieczności odbioru przesyłki z siedziby sklepu. Daje to ogromne możliwości zaoszczędzenia czasu, który trzeba by było poświęcić na wykonanie wszystkich czynności osobno.
Zarządzanie sprzedażą internetową w ErpBox to korzyści:
- Oszczędność czasu
- Możliwość zwiększenia sprzedaży
- Szansa na rozwój sklepu
- Wdrożenie innowacyjności
- Postawienie na wygodę
- Gwarancja bezpieczeństwa i efektywności
- Zaplecze poparte wiedzą i doświadczeniem
Wykorzystanie potencjału, jaki daje zarządzanie sprzedażą internetową, pozwala na rozwinięcie swojego biznesu online i wzniesienie go na wyższy poziom. Stosując pełną automatyzację, konsument jest na bieżąco ze swoim zamówieniem, co daje mu poczucie dbania i troski o klienta i jego potrzeby. Stosując tę zasadę kupujący, chętniej wróci do firmy, w której czuje się zaopiekowany i z chęcią poleci zakupy swoim znajomym, co relatywnie wpłynie na zwiększenie zysków przedsiębiorstwa.
Nowe możliwości, nowe cele z ErpBox
Ciągły rozwój firmy jest nieodzownym elementem ulepszania biznesu. Podążanie za trendami
i nowoczesną technologią jest niezwykle istotne w przypadku chęci przyciągania coraz to nowych klientów i utrzymaniu już obecnych odwiedzających witrynę. Stosując platformę do zarządzania sprzedażą ErpBox, można w nowoczesny sposób zarządzać sprzedażą swoich produktów.