Na targi tylko z gadżetami reklamowymi

0
231

Udział w targach lub konferencjach to dla wielu firm jedna z najważniejszych pozycji w kalendarzu. To często niepowtarzalna szansa na zaprezentowanie swojej oferty i pozyskanie nowych klientów. To także szansa na bezpośrednią konfrontację z rynkowymi konkurentami.
Nic zatem dziwnego, że firmy starają się perfekcyjnie przygotować do tego typu wydarzeń. A jednym z elementów takiego przygotowania jest zamówienie gadżetów reklamowych, które będą wręczane klientom odwiedzającym stoisko.

Sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji

Specyfika targów polega między innymi na tym, że na stosunkowo niewielkiej powierzchni i w jednym czasie swoją ofertę prezentuje wiele firm. Dla klientów nie lada wyzwaniem jest zapamiętanie tych, na które zwrócili uwagę.
I właśnie w takich sytuacjach doskonale sprawdzają się gadżety reklamowe. Badania pokazują bowiem, że prawie 90 procent klientów jest zadowolonych z otrzymania atrakcyjnego prezentu promującego ofertę firmy. A dodatkowo ponad 80 procent dzięki temu zapamiętuje firmę i jej ofertę, a następnie jest zainteresowana kontaktem z handlowcem. Dane te jasno wskazują, że nieodpowiednie przygotowanie do targów to duża strata potencjalnych klientów. Strata, której na szczęście łatwo można uniknąć.

Dobrze zaprojektowane i wykonane gadżety reklamowe 

Jednak samo zamówienie gadżetów to nie wszystko. Na rynku funkcjonuje bowiem wiele firm oferujących masowe materiały promocyjne, których jakość pozostawia wiele do życzenia. Kuszą one potencjalnych klientów wyłącznie niską ceną.
Dla firm, którym zależy na budowaniu pozytywnego wizerunku słabej jakości gadżety nie będą przydatne. Firmy te powinny traktować gadżety jak każdą inną formę promocji i szukać rozwiązań, które będą przyciągać jak największą liczbę nowych klientów. Takim rozwiązaniem jest właśnie zakup gadżetów o odpowiednim wyglądzie, funkcjonalności i jakości.

Różnorodność gadżetów reklamowych

Przygotowując gadżety reklamowe na targi warto również pamiętać o różnorodności. Pracownicy obsługujący stoiska targowe potrzebują gadżetów różnego typu. Dla odwiedzających, którzy zatrzymają się przy nim tylko na krótką chwilę doskonale sprawdzą się gadżety masowe. Natomiast dla tych bardziej zainteresowanych ofertą warto przygotować gadżety o większej wartości.

Słodycze jako gadżety reklamowe

Przykładem ciekawego gadżetu reklamowego są słodycze. Cukierki lub czekoladki w opakowaniach z logo firmy to doskonały sposób na promocję firmy. Klienci targów lub konferencji bardzo chętnie sięgają po darmowe przysmaki, a stoiska oferujące gadżety tego typu są odwiedzane częściej niż inne.
Warto jednak pamiętać, że powinny być to słodycze wysokiej jakości. Te niezbyt smaczne raczej nie zdobędą serc potencjalnych klientów. Wręcz przeciwnie – sprawią, że oferta firmy nie będzie dobrze kojarzona.