Strona głównaBiznesJakie gadżety reklamowe wybrać do promocji firmy

Jakie gadżety reklamowe wybrać do promocji firmy

Kiedy planujemy wykonanie firmowych gadżetów promocyjnych, możemy mieć wiele wątpliwości – zwłaszcza jeśli dopiero zaczynamy przygodę z taką formą reklamy. Na rynku dostępnych jest mnóstwo rozwiązań i tak naprawdę trudno znaleźć przedmiot, na którym ktoś jeszcze nie nadrukował firmowego logo. Jaką zatem obrać strategię, aby zamówione gadżety nie okazały się klapą? 

Oczywiście możemy wykonać skomplikowane prezenty firmowe i liczyć na to, że zdobędą one serca naszych obecnych lub potencjalnych klientów. Warto się jednak zastanowić, czy osoby, którym dedykujemy kampanię, rzeczywiście będą zadowolone z takich upominków. Jeśli akcesoria nie trafią w gust klienta, czas i pieniądze zainwestowane w produkcję i dystrybucję gadżetów pójdą na marne. Wśród prostych rozwiązań, które spodobają się większości klientów, są choćby kubki reklamowe. Choć należą do bardzo popularnych upominków, wcale nie muszą one wyglądać banalnie. Kubki z nadrukiem można wykonać w wielu kształtach i kolorach. Pamiętajmy, aby design odpowiadał charakterowi naszej działalności – czasem mniej i prościej znaczy więcej w oczach odbiorcy, innym razem warto wykorzystać dużą przestrzeń nadruku na ceramice do bardziej spektakularnych rozwiązań. Różnorodne projekty są dostępne na przykład na stronie ceramika-reklamowa.pl. Możemy też wykonać filiżanki własnego projektu.

Ważne, że przygotowane przez nas kubki z własnym nadrukiem mają dość małe szanse bycia porzuconymi. To przykład prezentu, którego klient raczej nie odstawi w kąt – oczywiście pod warunkiem, że uczynimy go atrakcyjnym estetycznie. Jest chętnie użytkowany, zwykle też przyjemnie się kojarzy – z poranną kawą, przerwą w pracy, chwilą relaksu. Zadaniem gadżetu jest zbudowanie relacji z klientem i maksymalizacja szans, że dana osoba wróci do nas bądź w ogóle zainteresuje się tym, co mamy w ofercie. Osoba obdarowana (trafionym prezentem!) powinna poczuć wobec nas wdzięczność, jednocześnie pozytywnie zapamiętując naszą markę. Zadbajmy więc o to, żeby klient dostał od nas coś specjalnego – co jednocześnie może być stosunkowo łatwe i niedrogie w wykonaniu.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne