Ceramika do kawiarni – na co warto postawić?

0
22

Jeżeli stoisz przed możliwością założenia własnej kawiarni, na pewno interesujesz się tanimi i relatywnie korzystnymi rozwiązaniami do swojego lokalu. Zapewne największą część budżetu należy przeznaczyć na ceramikę, jednak przy jej wyborze, od razu kieruj się możliwością nadrukowania nazwy lokalu czy logotypu. Dlaczego jest to tak ważne?

Z jednej strony – co to za różnica, czy na podanym kubku będzie widniała nazwa Twojego lokalu oraz logotyp? W końcu za taki kubek z nadrukiem trzeba sporo zapłacić. My uważamy, że należy spojrzeć na to z szerszej perspektywy. To możliwość powiększenia zasięgu. To tablica reklamowa. To szansa, że zdjęcia z kubkiem będą dostępne w wielu miejscach bez Twojego finansowania.

Reklama dźwignią handlu

Twoja kawa sama się nie sprzeda. Potrzebna jest dobra reklama. Zanim lokal zyska dobrą renomę i stanie się modnym miejscem do codziennych schadzek, trzeba zadbać o to, by był widoczny. Ile jesteś w stanie wydać na reklamę? Czy jesteś w stanie miesiąc w miesiąc tyle inwestować? Jest to bardzo ryzykowne, gdy kubki z własnym nadrukiem mogą się okazać najkorzystniejszym rozwiązaniem pod kątem finansowym. Dlaczego?

Wyobraź sobie modnych influencerów, którzy przychodzą do Twojej kawiarni na szybką kawę, rozmowę ze znajomymi czy po to, by popracować w modnym miejscu. Takie osoby robią od groma zdjęć, wrzucają je do sieci i niestety niezbyt często oznaczają z nazwy miejsce, w którym bywają. A jest tak, że gdy idol gdzieś spędza swój czas, jego fani pragną go spotkać lub podążać jego śladami i będą udawać się w to samo miejsce. Gdy na kubku będzie nadrukowane logo lub nazwa miejsca – bez większego problemu je odnajdą. Będzie to coś w stylu product placement bez opłacania influencera. Tak proste, że aż piękne, prawda?

Przyjęte normy, których warto przestrzegać

Z drugiej strony, warto zwrócić uwagę, że coraz więcej kawiarni i restauracji znakują swoją ceramikę. Kubki, talerze, ściereczki. Jest to przyjęte i stanowi korzystną regułę. Pokazuje, że miejsce stawia na czystą i spójną komunikację, podnosząc tym samym rangę miejsca. Zwiększa to estetykę, jak i postrzeganie przez innych. Kubki w podobnym stylu – jak wiadomo, ich objętość będzie się różnić w zależności od tego, jaki napój jest podawany. Jednak wiele osób – szczególnie z branży gastronomicznej powie wprost, że kubki z własnym nadrukiem to najlepsza inwestycja, najlepsza reklama, jaką tylko można sobie zapewnić.

Poza tym, to możliwość wykonywania zdjęć na kanały społecznościowe do własnego użytku. Wiele osób lubi udostępniać dalej takie treści, dlatego nie bądź w tyle i też wybierz taką formę! Kubki z nadrukiem przyniosą wiele korzyści, jednak wybierz taką formę i skorzystaj ze sprawdzonej firmy, która taki nadruk naniesie. Wbrew pozorom, to też sztuka – aby nie zniszczyły się w zmywarce i przy częstym myciu, bo jakby nie patrzeć, nie będą bezużytecznie stać.